Hvorfor har vi vundet den pris og hvad betyder det?
Vi ved alle, at de seneste år har været hårde at komme igennem. Covid-19 slog bunden ud af rigtig mange virksomheder, men få brancher var så hårdt ramt som rejse-, turisme- og oplevelsesbrancherne, da folk ikke kunne rejse eller tage ud og opleve. Herefter har krig og høj inflation også gjort livet sværere for mange.
Relationwise har lavet en skriftlig begrundelse for prisuddelingen og metoderne bag. Den lille rapport kan du downloade nedenfor, men vi har også plukket lidt fra rapporten til dig. Billederne her på siden er også fra Relationwises rapport.
Ledelse i modvind
Jørgen C. Andersen, der er direktør for Relationwise, nævner både corona og vejrets luner i Grønland som problemer, men kommer så ind til kernen: ”Det er nemt nok at lede, når tingene går godt, men noget helt andet, når vi bliver udfordrede. Det er det, vi kalder ledelse i modvind. Og Grønlands Rejsebureau har bevist, hvordan man agerer under kriser, og når kunderne oplever udfordringer.”